Podczas wykonywania dostaw spotkasz się z wieloma problemami, kiedy będziesz musiał się skontaktować z Uberem. Jeżeli nie wiesz jak to zrobić, ten artykuł jest dla Ciebie.
Jak mogę skontaktować się z Uberem?
Istnieją 4 kanały kontaktu z Uberem:- Wizyta w biurze – gdzie będziesz musiał(-a) się pojawić co najmniej raz po odbiór torby termicznej
- Zakładka Pomocy dostępna w aplikacji – tu możesz zgłosić wszelkie błędy w opłatach za kurs, czy niedoliczone promocje
- Czat na żywo – dostępny pod linkiem http://t.uber.com/polandeats – kontaktujesz się tutaj wyłącznie, gdy masz problem z aktualną dostawą
- Kontakt telefoniczny, który możesz zamówić po linkiem t.uber.com/terminkontaktu – tutaj rozwiążesz wszelkie problemy z kontem, jego aktywacją, mnożnikami, itp.
Wizyta w biurze
Jest to pierwsze miejsce, które odwiedzisz. To tutaj odbywają się spotkania informacyjne i właśnie w tym miejscu odbierzesz swoją torbę, która jest wymagana do dostarczania posiłków. Godziny otwarcia biura znajdziesz na stronie: http://t.uber.com/biura.
Zakładka pomocy w aplikacji
Będzie to Twój najczęściej używany kanał komunikacji z Uberem. To tutaj możesz zgłosić błąd opłaty za przejazd lub brak naliczonych gwarantowanych stawek. Jak skorzystać z tego kanału? Istnieją dwa sposoby:
- Wystarczy, że w aplikacji Uber Driver dotkniesz swoje zdjęcie profilowe, następnie wybierzesz „POMOC” w prawym górnym rogu. W tym miejscu możesz wybrać temat, którego dotyczy Twoje zapytanie.
- Możesz też odwiedzić stronę https://help.uber.com i wybrać odpowiedni temat.
Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedniej kategorii, wystarczy że opiszesz swój problem tutaj: t.uber.com/drivercontact. Twoje zgłoszenie zostanie przypisane odpowiedniemu zespołowi, który zajmie się nim najszybciej, jak to możliwe.
Czat na żywo
Na obecną chwilę jest to najszybszy sposób kontaktu z Uberem. W niektórych krajach dostawcy mają możliwość dzwonienia do Ubera. W Polsce taką możliwość posiada jedynie personel restauracji. Czat na żywo służy do rozwiązywania problemów z bieżącym zamówieniem. Aby przyspieszyć cały proces komunikacji z działem wsparcia, napisz od razu numer zamówienia lub restaurację, którego dotyczy problem.
Kontakt telefoniczny
Jest ostatnim z dostępnych obecnie kanałów. Rozmowę telefoniczną zamawiasz zazwyczaj na kolejny dzień roboczy – wystarczy wybrać swój status konta na Uberze, miasto w którym jeździsz i opisać problem, który chcesz rozwiązać. Następnego dnia w podanym przedziale godzinowym skontaktuje się z Tobą konsultant Ubera, o czym otrzymasz informację w aplikacji. Może się zdarzyć, że będzie to numer z zagranicy – wynika to z faktu, że Uber korzysta z różnych bramek telefonicznych, aby zachować prywatność numeru.
Zainteresowała Cię praca w Uber Eats? Sprawdź inne poradniki: